Sign In

אתר תדמית לחברת נט-פון סלולרי

בניית אתר למכירת טלפונים סלולאריים

מעוניינים לגזור קופון מתעשיית הטלפונים הסלולאריים הגדלה בקצב מטורף זה הזמן לבנות אתר למכירת טלפון סלולרי למבוגרים, אתר שיאפשר לכל גולש לקבל את כל המידע הדרוש לו כך שבסופו של התהליך הוא ירכוש מכם את המכשיר המתאים ביותר לצרכיו.

מחקרים מראים שהגולש הממוצע מבלה כחמש שניות בכל אתר לפני שהוא מחליט האם האתר עונה על דרישותיו, מחקר זה מלמד אותנו שהאתר שלנו חייב להיות באיכות גבוהה מספיק כך שהגולש שמגיע יישאר באתר, ידלה ממנו את המידע אותו הוא צריך ולבסוף ישלים את העסקה.

אם כן מה צריך לכלול האתר שלנו בכדי שנוכל למכור טלפונים בצורה יעילה?

ראשית יש לחלק את דגמי הטלפונים השונים לכאלו המתאימים לשימוש אצל ילדים ולכאלה המתאימים לשימוש אצל מבוגרים, דרישות הילדים ממכשיר הטלפון הסלולרי למבוגרים שונות מאוד מדרישות המבוגרים, ילדים יתמקדו בעיקר באפליקציות הנמצאות במכשיר כגון משחקים וכדומה בעוד מבוגרים יתמקדו באיכות השיחה אותה המכשיר מספק.

לאחר מכן יש להציג את המכשירים השונים לפי שם החברות המייצרות אותן, אנשים רבים שהתרשמו לטובה מחברה מסוימת ירצו להמשיך ולרכוש דגמים רק מאותה חברה, חלוקה באתר לפי שם החברה המייצרת מקלה את מלאכת החיפוש.
דף מבצעים מעוצב הוא הכרחי להצלחת האתר, מרבית האנשים מחפשים לרכוש טלפון איכותי במחיר מוזל, דף מבצעים העונה על מבוקשם יכול להביא לסגירת עסקה מהר מאוד.

אם כן חשוב לתכנן היטב את מבנהו של האתר למכירת טלפונים סלולאריים שברשותכם, תכנון ובנייה נכונים בשילוב מידע אפקטיבי מבטיחים לכם אלפי ביקורים של גולשים וסגירת מספר רב של עסקאות.

להלן אתר תדמית לחברת נט-פון : http://www.net-phone.co.il/

Add Review

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שירות
תמורה לכסף
מקום
ניקיון

נוסף על ידי admin

Please in to see contact details.