בניית אתר תדמית למסעדת מיתוס

יום ראשון, פברואר 26, 2012 @ 06:02 PM

חשיבות בניית אתר תדמית למסעדת מיתוס

ישנה חשיבות גדולה בבניית אתרי תדמית לעסקים, בייחוד בעולם המסעדות התחרותי.

מדוע? אתר תדמית מראה את נוכחותך ברשת, ומאפשר לך לבלוט ביחס למתחרים.

בנוסף, אתר תדמית, מעבר לכך שתפקידו להציג את העסק ושירותיו, יכול לתפקד הן כנציג מכירות והן כנציג שירות לקוחות מסביב לשעון, וזו פריבילגיה שכמעט ואינה קיימת בעולם 'האמיתי'.

מה כולל אתר תדמית מצליח?

כמו לדוגמא את אתר התדמית של מסעדת מיתוס אולם לאירועים קטנים: הוא מכיל את המידע המלא לגבי התפריטים המוצעים במקום ומידע טכני בנוגע למערכות התאורה וההגברה כמו גם דרכי ההגעה למקום.

מעבר לכך, האתר עושה שירות הרבה יותר ויעיל למסעדת מיתוס אולם לאירועים קטנים מאשר רק הצגת הפרטים הטכניים, שכן הוא יוצר תחושה של אווירה מסוימת ומצליח להעביר את ההווי של האתר כולו.

השילוב בין האווירה לבין המידע הענייני, הם שיוצרים בסופו של דבר עניין בקרב הגולש/ הלקוח הפוטנציאלי, ואותו שילוב הוא זה שיכריע בסופו של דבר האם הגולש יישאר רק גולש או שמא הוא ירים טלפון ויזמין מקומות למיתוס ובכך יהפוך את עצמו ללקוח לכל דבר.

זה גם האומדן הטוב ביותר באשר למידת הצלחתו של אתר התדמית שאתם מקימים: אתר תדמית יכול להיות מקודם היטב ולקבל הרבה חשיפות, עד כאן הכול טוב ויפה, אבל יש לבדוק- מהו יחס ההמרה בין אותם גולשים המבקרים באתר לבין הלקוחות הפוטנציאליים? באם היחס גבוה, סימן שאתם מנצלים את אתר התדמית שלכם עד תום.

ניתן לצפות באתר תדמית של מסעדת מיתוס בקישור הזה: http://www.meatos.co.il/

השאר חוות דעת